Fakta Anak Ketiga! - OMBAKBERGIGI OMBAKBERGIGI: Fakta Anak Ketiga!

11 Disember 2017

Fakta Anak Ketiga!

Assalammualaikum Uolls.



Fakta anak ketiga! Om buat untuk diri sendiri dan Om nak kaji betul ke fakta ni. Mesti ramai juga anak ketiga kan? Anak ketiga ni terkenal dengan perangai degilnya.  Jom kita check. 

ANAK KETIGA (API)

1. Panas baran dan cepat melenting.
2. Suka buat sesuatu tanpa fikir dulu dan terus buat *pastu menyesal*
3. Rajin dan boleh diharap.
4. Boleh diharap dan rajin membantu.
5. Cepat cemburu, bila cemburu, cemburu buta.
6. Bila kau ok dengan dia, dia ok dengan kau.
7. Degil tak ingat dunia, kalau dia nak, dia nak. Tak ada yang boleh halang.
8. Boros dan bila shopping, main beli je.
9. Kau push dia, makin dia tak buat. Kena cakap elok-elok. 
10. Susah nak bangun tido, bila kejut suka marah-marah.

Fuhh fuhh. Semua betul kecuali no 5. Om ni tak rajin nak bantu orang sangat kecuali keluarga. Nak tolong kawan tu, hihihi Om memilih sikit, yang betul-betul rapat dengan Om, baru Om tolong. Jadi, ada yang sama ke? Ha korang nilaikan dengan betul anak-anak yang ketiga. Kot kot ada yang sama. 




1 ulasan:

  1. Macam ada kena mengena sikit-sikit dengan anak no 3 ni haaa...

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!

OMBAKBERGIGI © . Designed by MaisarahSidi.com