Nak Jodoh Mesti Usaha !

by - Julai 02, 2016

Assalammualaikum.



Ding dong ding dong, aku kembali semula ke dunia fantasi untuk seketika. Did you miss me? How lucky I am if you always stalker my blog. Haha. Happy fasting to you guys.

Sometimes I'm think about my future like my future husband. Yes, I have my carrier. I have money but I'm feel like I need someone who care and always take care about me. Rasanya sekarang ni macam  main tarik tali. Tahu kan tarik tali? Tarik tali + tepuk sebelah tangan.

Guys tolong sayang aku lebih sikit boleh? Ya jodoh pertemuan ajal maut semuanya pada tangan Allah.Tentang jodoh ni, bila dah ada di depan mata, kenapa tak nak usaha? Hello. Jodoh tu kena usaha. Tak usaha jangan harap kau boleh nikah. Itulah, sebab kita ni sendiri yang khilaf. Sibuk cari yang sempurna. Nak yang kurus, nak yang kacak, nak yang sado. Hahahaha sedar sikit, nobody's perfect. Trust me dear.

Lawak jugalah macam aku daif sangat dengan kasih sayang lelaki. Hahahaha astaghfirullah. Haishh puasa puasa begini. Teruk betul. Tapi siapa tak cemburu, kiri kanan kau, like ur friends. Tup tup dah bertunang, dah kawin, anak dah dua tiga orang. Dan kau? Hahahahaa macam aku, keliru esok nak pegi kerja ke tak.

Tapi aku sedar, jodoh tu kalau kau sorang je yang usaha. Still juga tak Ada guna. Sebab apa? Sebab kau tu syok sendiri a.k.a tepuk sebelah tangan. Kesian kan. Hahahaha.

Sekian untuk hari ni. Moga kalian merindui aku. Selamat hari raya. 😘



You May Also Like

1 0000 orang comment sini

  1. i tried hard on this but still jodoh tak sampai. dapat sakit hati adalah hahaha.

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!