Anak Mak Abah Dah Jadi Banglasia.

by - Mac 22, 2016


Assalammualaikum.

Sudah sebulan dua minggu bekerja sebagai 'site supervisor'. Alhamdullilah, Om masih betah dengan pekerjaan. Dah kata minat, ye tak? Kerja tanpa minat ni lain sikit feelsnya. Om cuma berdoa,  biar cuaca ni bertambah elok, jangan panas-panas. Nanti dugaan bila berpuasa. Om tak tahulah macam mana berpuasa dengan bekerja di tempat yang panas. Dugaan beb. Puasa pun kurang dua bulan lagi kan? Ha amik, cepat noo masa lalu *loghat johor* terkeluar pulak. 

Mak Abah Om nak datang KL, end of this month. Mereka nak tengok anak perempuan dia sorang ni, macam mana. Sihat ke tidak. Gemuk  ke kurus ke. Haishhh.. anak dia ni sihat sihat je. Makan pun 5 kali sehari, bahagia betul. Cuma anak mak abah sorang ni dah mewarisi kulit bangladesh. Tak rela nak kasi mak abah tengok. Huarghhh. Rasa Om nak cabut je topeng muka ni. Teruk sangat belangnya.

Siap ada kawan yang cakap, nanti bila dah habis project ni, kau makan collegen, so muka kau ni boleh buat testimoni. Sadis ayat kawan om ni. Bertepek tepek kat muka ni. Sabar je lah. 


You May Also Like

4 0000 orang comment sini

  1. hitam manis org yg keje site ni,hahha

    BalasPadam
  2. hahahaha.,. tetap manis sis.. :p

    singgah sini.. :)

    jemput join segmen shawal.. ^^

    http://www.mohdnoorshawals.com/2016/03/SegmenBlogwalkingBloglist3.html

    BalasPadam
  3. salam...done follow blog ni :) nice entry bila klik sini... ^_^

    sambil2 tu jom jenguk & join contest dari yaya ni..

    Contest : 'Jemputan ke Majlis Pertunangan Yaya dan Anis'

    http://www.yayacendana.com/2016/04/contest-jemputan-ke-majlis-pertunangan.html

    tq ^_^

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!