Jatuh Cinta Dengan Lagu Ini.

by - Disember 06, 2015

Assalamualaikum.

Boleh dikatakan aku memang YOUTUBER yang tegar. AKu memang selalu tengok youtube, tak kira dimana. KAt office pun aku nak tengok. Hahahahaha. Aku terlalu obses dengan lagu. Lagu baru keluar, aku lah orang pertama akan usha di youtube. 

Teruk jugak aku. Jadi seminggu ni, aku banyak buka lagu lagu di bawah. Aku mainkan sampai berpuluh puluh kali. Nanti lama lama dengar dah boring, biasalah. Hahahahaa..

Aku sekarang dengar dan jatuh cinta dengan lagu lagu di bawah ni. Korang ? Mesti ada kan?

1) Lesti D'Academy - Zainal


2) Wani ft Juzzthin - Lepaskan



3) Girls' Generation - Lion Heart





You May Also Like

7 0000 orang comment sini

  1. try dengar BTS - Butterfly. best :) hihi

    BalasPadam
  2. Hurm I like japanese/anime pop music more but If you want malay/english I would like to suggest - SONAONE - NO MORE - It had a lot of good reviews in malaysia and you know what ? There's a bunch of korean also like this song . You should try and listen it . I hope you'll like it :D = ( Syamsid Blog ) -

    BalasPadam
  3. @Syamsid Dhuha for japanese song, i just like KOKORONOMOTO. hehehehee... I don't like sonaone, i don't know why.

    BalasPadam
  4. being attached to Wherever You Are _ One OK Rock, lately.. try lah dengar :D

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!