Arghhhhh Tolong!

by - Disember 14, 2015

Assalammualaikum.


15 Disember iaitu hari selasa, esok. Tarikh tersebut yang buat aku pening kepala. Non stop thinking about this. I'm really want score this last presentation before I'm graduated. Ya, aku tak ada idea untuk siapkan report latihan industri. Aku tak bersedia untuk pembentangan esok. Aku sangat tidak bersedia. 

Yelah, macam mana tak bersedia. Dapat tahu yang ada pembentangan pun 5 hari sebelum presentation. Silap aku jugak sebab aku keluar daripada group fakulti (whatsapp). Aku tak suka setengah orang yang ada dalam group tu, tak reti nak hormat orang lain. Kata group tu untuk sebarkan hal yang penting penting tapi apa yang jadi? Setiap malam mengarut tentang hal bukan bukan dan ianya sangat mengganggu. Aku memang tak suka di ganggu. 

5 hari tak cukup untuk buat dan siapkan "final report." Dah lah aku suka buat kerja last minute. Satu report pun aku tak sentuh. Malam ni aku berperang habis habisan untuk esok. Harap harap esok adalah lucky day untuk aku. Aku berharap aku bukan orang pertama yang mulakan pembentangan esok. 

Bagilah aku kekuatan untuk habiskan report ini! Argghhhhh tolong!!

You May Also Like

8 0000 orang comment sini

  1. Good luck OM! jangan nerves! You can do it!

    BalasPadam
  2. good luck kak om!! i wish you all the best ♥ insyaallah kak om boleh buat punya ;))

    BalasPadam
  3. All the besttt ^^,dan semoga ALLAH permudahkannn segalanya =D

    BalasPadam
  4. done folo, folo me back ;) http://acuyuhan.blogspot.my/

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!