Tahniah Follower ke #300.

by - November 14, 2015


Assalammualaikum.


Yeayyyy... Azam Oktober dah tertunai. Uishh gembira sungguh. Terima kasih kepada 300 follower yang sudi follow belog Ombak Bergigi yang semakin usang. Alhamdulilah, aku target sebulan 100 follower akan follow belog aku dan apa yang aku target itu berjaya juga akhirnya. Tidur lena lah malam ni. In shaa Allah hujung tahun ini, aku target aku nak follower aku cecah 500. Harap harap.

Seperti yang sedia maklum, follower yang ke #300 akan dimasukkan ke dalam bloglist dan aku akan review belog beliau. Nak tahu siapa dia? Jom terjah belog beliau: http://fardiyah.blogspot.com


Taraaa... cantik tak header belog fardiyah? Dah tentulah cantik. Hehehhee dan sebenarnya aku berkenan kalau banner belog aku ni, fardiyah yang buat kan. Aku memang suka doodle sebabnya fardiyah memang expert dalam bidang doodle ni. Jadi kalau boleh banner aku itu nanti bergambarkan doodle yang comel yang dirreka oleh Fardiyah.

Terlupa pula, follower ke #300 aku ini bernama Fardiyah tapi keluarga Fardiyah panggil Hanun. Tapi korang boleh panggil Diya. Ringkas dan sedap nama awak. Hihihihi. Diya ni tua setahun je daripada aku, that's mean Diya berusia 21 tahun. Diya kiranya satu fakulti dengan aku, fakulti pembinaan. Kalau aku, lebih kepada kejuruteraan. Diya pula lebih kepada Senibina (architecture). Rupanya, Diya sedang menyambung Degree di IUKL. Tak jauh dari rumah aku tau. 

Lagi menariknya, Diya terima tempahan doodle. Okay aku nak tempah nanti. Jadi kepada korang yang berminat untuk Diya reka doodle korang, ha boleh lah email kepada Diya, far_diyah94@yahoo.com

Diya, tahniah  dan terima kasih tau sebab masih sudi follower belog OM yang usang ni. #muahcikedd

Apa tunggu lagi, jom terjah!







You May Also Like

6 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!