Segmen JOM KENALI FOLLOWER ANDA

November 21, 2015



Assalammualaikum. 

Selamat bersegmen semua, disebabkan segmen Mawar Assufi suruh cerita serba sedikit tentang diri daku, jadi daku berbesar hati nak bercerita, ceewahh. Lagi pun, syarat penyertaan tu. Heheheh. 

Menetap (negeri) : Buat masa sekarang ni, menetap di Shah Alam seksyen 27, In shaa Allah bulan 1 nanti akan kembali menetap di Setiawangsa, Kuala Lumpur. Bak kata kawan aku, aku ni manusia nomad, manusia berpindah randah, hehehehe.

Kerjaya / Study : Setakat ni masih tersangkut dengan diploma civil engineering, In shaa Allah awal 2017 akan sambung degree in civil engineering. Kerjaya, hmmm alaa tengah buat practical jadi belum kerjaya lagi. Impian memang nak jadi engineer dan businesswoman. 

Sebab Anda Blogging : Entahlah dari mana datangnya minat berblogging. Sebenarnya aku dah aktif daripada 2010 tapi disebabkan ketiadaan laptop dan wifi jadi aku pun melenyapkan diri. Aku bergiat aktif semula pada hujung 2012 dan alhamdulilah masih aktif hingga hari ni. Rasanya penulisan aku untuk blogging tak adalah menarik,  jadi aku rasa minat blogging ni berputik bila aku mula berkomunikasi dengan hati. Maksudnya, aku menaip entri dengan mengikut kata kata hati, agak bercelaru jugak ayat aku ni. 

Pernah Join Mana-Mana Blogger Club : Kelab Blogger Ben Ashaari tapi rasanya macam aku je yang tak aktif. Tapi aku ingat nak tubuhkan satu club blogger, in shaa Allah aku akan capai hajat itu. Doakan aku. 

Nyatakan Kelab Tersebut : Kelab Blogger Ben Ashaari.

Tag dua rakan blogger :

Perdu Cinta

Murni Alysa

Aku harap korang join juga segmen ni, klik banner untuk join. 



You Might Also Like

7 ulasan

  1. Awak... Patut awak tukar nama. Om Nomad. keekkee. sedap gak nama tu :)

    BTW, thank you sudi join :)
    Wah jadi engineer and businesswoman berjaya. jadi model pulak lagi nanti. phewwww :)

    BalasPadam
  2. Wahhh semoga OM akan mencapai apa yang dicitakan k.....akak doakan n ameenkan....

    Semoga terus bermanfaat untuk semua manusia disekelilingmu....

    BalasPadam
  3. singgah dan follow. salam kenal juga hihi

    http://littlebearinlove.blogspot.com/2015/11/segmen-jom-kenali-follower-anda.html

    BalasPadam
  4. jalan2 http://jmbelog.blogspot.my/2015/11/segmen-jom-kenali-follower-anda.html

    BalasPadam
  5. Hai, salam perkenalan.
    Jom singgah sini pulak ;)

    http://imahamdan.blogspot.com/2015/11/segmen-jom-kenali-follower-anda-by.html

    BalasPadam
  6. Awak... Kita datang bawak kawan2 awak ni.. jom kenal diorang ..

    http://naurahnawwarah.blogspot.my/2015/11/senarai-peserta-segmen-jom-kenali.html

    BalasPadam
  7. jalan-jalan sini hehe http://farahanasharif.blogspot.my/2015/11/segmen-jom-kenali-follower-anda-by.html

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!