Sedikit Pesanan Yang Tak Seberapa.

by - November 20, 2015


Assalammualaikum.

Pertama, kepada pemenang contest: saya nak hadiah, In shaa Allah, hadiahnya akan sampai dirumah cuma lambat sedikit je. Untuk pemenang review dan bloglist, in shaa Allah esok aku akan review belog yang menang satu persatu. Maaf sesangat ye korang. Aku ingat dapatlah habiskan masa sedikit dengan belog tapi tak dapat jugak. Argggh too sad. 

Kedua, terima kasih kepada yang sentiasa kunjung belog aku. Korang peneman setia belog ini. Disebabkan terlalu sibuk dengan latihan industri, belog aku ni agak usang sedikit. Sehari belum tentu aku dapat laungkan masa. Terdetik jugalah dekat hati, "Apa khabar belog aku" hihihihi Terima kasih tau korang. In shaa Allah, tamat je latihan industri aku akan fokus sepenuhnya dengan dunia blogging. 

Ketiga, buat pengomen tegar yang selalu komen entri aku, haii patik minta maaf banyak banyak sebab tak balas komen korang. Serba salah jadinya, hanya mampu tengok dan tak mampu balas. Teruk betul aku. Hati pembaca belog pun tak reti nak jaga. Maafkan aku.

Keempat, itu jelah pesanannya.

Jumpa di entri yang seterusnya. #muahhciked

You May Also Like

3 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!