Xie Xie Ni

by - Oktober 20, 2015

Asssalammualaikum.

Ke hadapan para pembaca yang merindui diri ini, Hahahahahahhaha~~~~

Okay okaylah. Aku nak minta maaf sebabnya tak sempat nak update entri yang baru, terkini dan terhangit. Hihihii. Contest pun berjalan dengan agak agak lancar. Alhamdulillah masih ada lagi para blogger yang sudi join contest aku yang tak seberapa. Angan dihati tu nak lah dapat follower 300 hujung bulan ni. Tapi disebabkan kekangan masa terpaksalah bantutkan azam itu. Sedih lah jugak. Haishhh... Apa boleh buat.

Apa apa pun , XIE XIE NI buat para blogger yang join contest. Aku tahu korang rindu aku kan? Huhuhuuuu Om belanja satu gambar okay? dah dah jangan rindu tau....

You May Also Like

1 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!