Jangan Cari Saya !

Oktober 10, 2015


Assalammualaikum.

Jangan cari saya! Hihihiihii. Terima kasih kepada semua rakan rakan blogger yang masih sudi singgah ke blog yang usang ni. Terharu jugak sebab ada juga yang follow blog aku. 

Sebenarnya, aku dah mula latihan industri. Alhamdulillah, aku dapat dekat USJ 16. Jauh jugaklah dari Setiawangsa. Untuk sementara waktu ni, aku duduk dekat bilik sewa. Aku duduk dekat Shah Alam Seksyen 27. Mai lah singgah. Alang alang korang dah pergi I-city. Meh singgah ke bilik sewa aku. Hihihihi.

Maaf sebab blog ni bakal bakal usang. Disebabkan urusan kerja dan juga ketiadaan wifi di bilik sewa, belog ini menjadi mangsa. Korang akan jumpa entri terbaru sekali seminggu. Arghhh sedihnya. Ada kessempatan dan kelapangan, Inn shaa Allah aku akan update entri terbaru.

Sementara waktu ni, jangan cari saya ! *gurau*


You Might Also Like

2 ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!