Tunggu.

by - September 17, 2015


Aku masih tunggu.
Tapi entah sampai bila.

Aku masih hargai kisah lama kita.
Entah kau masih peduli atau tidak ya.

Aku keliru.
Sama ada untuk terus jalan dan lupa,
atau tunggu kau untuk datang menjelma semula.

Cuma satu hal yang kau perlu tahu,
tunggu itu sakit.
dan aku sedang sakit.
Teruk,
Kronik.
Dan mungkin hampir mati.

Aku tak perlu "tunggu" kau.
Sebab aku perlu pergi.
Aku tak butuh berpaut pada tali lagi
Aku lepaskan
sebab aku mahu lega.

Ya lega !

 kalau lepaskan boleh buat kita lebih lega.

You May Also Like

6 0000 orang comment sini

  1. Kadang-kadang kita tak perlu "tunggu". Sebab kita boleh "pergi". Buat apa nak berpaut pada tali kalau lepaskan boleh buat kita lebih lega.
    Apapun jangan "sakit" yaaa Om. Sebab kita punya hati ni terlalu mahal untuk disakitkan oleh mana-mana orang.
    (kemain ayat gueeee memalam buta ni hahahaahaa tataaaa Om!)

    BalasPadam
  2. @NUR RAIHANAH okay, om nak guna komen rrai, letak dalam entri. boleh kan?

    BalasPadam
  3. @ombak bergigihahaa boleh om. jangan sesedihhh tauuuu!

    BalasPadam
  4. Lepaskan dengan redha..bukan lepas dengan terpaksa..in sya Allah..om..cantik penampilan blog om..berwajah baru.yes alhamdulillah.

    BalasPadam
  5. saya ada tapak iklan free. saja tanya kot-kot awak nak letak url blog awak kat saya. atau apa sahaja iklan. yang penting tapak tu FREE. hehehee http://www.vetovirago.com/p/tapak-iklan.html

    BalasPadam
  6. Pergi aje.
    Mana tau dalam tempoh kita berpergian itu.
    Mungkin dia akan kenal erti rindu

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!