#ThrowBack : Salam AidilAdha.

September 27, 2015

Assalammualaikum.

Rasanya seminggu tak taip entri yang baru. Rindu. Baru seminggu, aku dah rasa bersawang belog aku ni. Allah, maaf ya semua. Aku balik kampung ahad minggu lepas. Niat memang nak tulis entri, ketiadaan aku buat seminggu itu tapi apakan daya, masa agak kelam kabut. Jadi, aku abaikan buat sementara waktu.

Alhamdulillah, hari ni entri yang baru. Fresh gitu. Aku nak ucapkan "Selamat Hari Raya AidilAdha" untuk semua. Hihihihii. Tahun ni aku sambut raya dengan keadaan yang sederhana. Menu hari raya, patutnya Nasi Minyak tapi disebabkan sedikit masalah, hmm tak dapat nak buat. Jadi Mak buat nasi impit 4 bungkus je, sikit. Mak tak nak buat banyak banyak sebab takut tak habis. Kan dah membazir. Tak cukup tak apa, jangan terlebih pastu bazir. Ingat bazir itu amalan syaitan.

Okaylah, jangan cakap aku tak payung gambar. Hihihihiiihihihi....

You Might Also Like

6 ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!