Pagi Yang Menyedihkan.

September 12, 2015

Assalammualaikum.

Selamat pagi kepada semua, esok pagi exam untuk buat kali terakhirnya. Ini bermakna aku sudah tamat diploma. Yipppiiiie...

Pagi begini, sedih lah pula. Aku baru tahu aku menang GiveAway Mawar Assaufi tapi disebabkan tak lapor diri, hadiahnya diberikan kepada pemenang yang lain. Arghhhhh sedihnya.... Dahlah aku pemenang utama pulak tu.... Allahu rabbi, sedih sebab tak perasaan. Khilaf diri dan mungkin tiada rezeki. Hihihihhi apa boleh buat... redha je lah...




Hikmah di sebalik kejadian pagi ini ialah jangan cuai. Itu saja. Tiada rezeki kali ni. Tahniah buat ara pemenang, nanti Om nak join GiveAway. Seronok pulak rasanya~~~~~

You Might Also Like

4 ulasan

  1. Alhamdulillah dah habis degree. CUti panjang la ni

    BalasPadam
  2. Haah, sebelum practical. Om diploma lah, bukan degree, hihihihiiii

    BalasPadam
  3. Ala..sedihnya. Takpe ada rezeki lain yg lagi besar tu Allah nak bagi. Tahniah dah hbs diploma..

    BalasPadam

Sila tinggalkan comment korang disini!