Menyesal Teramat.

by - Julai 28, 2015

Assalammualaikum dan hai semua.


Mood hari ni agak moody sedikit. Aku buat assignment Hydraulics rasa macam nak menangis. Nak tanya pada kawan kawan yang lain, seorang pun tak balas whatsapp. Soalan assignment tu semua tajuk tajuk yang diajar waktu aku tak datang. Aku tak datang waktu tu aku cirit birit. Aku rasa menyesal sebab tak datang. 

Ini nak buat assignment, rasa menyesal rasa nak menangis semuanya ada dalam hati. Lagi pedih, kawan seorang pun tak nak bantu. Takpelah, aku bersangka baik, mungkin diorang sibuk. Esok nak jujur dengan Madam yang aku tak tahu nak buat. Tolak markah pun tak apalah daripada meniru hasil keje kawan kawan. Pengajarannya, sesakit macam mana pun, kelas kena datang jugak. Tak datang kelas sehari, mungkin banyak keburukan daripada kebaikan. Take note ya Raja Shuhada.

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!