No Internet For Awhile.

by - Mei 07, 2015

Assalammualaikum.

Selamat Pagi Uolls. Salam 1 Blogger. Hihihihiiiii.

Final exam already finish last week, just take 3 days for finish it. So start 1 May, Om dah cuti sem. Tak lama mana, 17 hari sahaja. Cukuplah untuk melepaskan rindu kepada mak abah adik adik dan kampung. Sejak merantau ni, Om dah jarang sangat balik kampung. My style, " balik bila perlu ". Jarak antara KL dengan JB tak adalah jauh mana, disebabkan faktor malas, memang tak boleh nak buat ape dah kan. 😁


Tempat pertama bila sampai KL, mesti terjah jeti bot penambang ni. Favourite katanya. Itulah disebabkan kampung, internet untuk no maxis memang sangat limited. Om kn pengguna maxis yang setia, hahahahaa sebabnya tk gheti nk tukar no.

Jadi, Om nk minta maaflah kepada pemenang segmen review hari tu, Om tak sempat nak review. Semalam lepak kat CC pon, wifi masih bermasalah. Kalau Om lama menghilang tu, maknanya Om dekat kampung yang memang tak ada wifi. Hihihihiii.

Okaylah selamat bercuti kepada mereka yang bercuti.


*psttt tunggukan next entri okay !

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!