5 Fakta Menarik Tentang OmbakBergigi.

by - Mac 04, 2015


Assalammualaikum ^^

Nah aku senaraikan dengan ringkas 5 fakta menarik tentang aku. Kah kah kah.

1) Asal nama Ombak Bergigi adalah ilham dari Abah aku. Dia nelayan dan bekerja di Laut, tak kira waktu. Ombak melambangkan berani. Bergigi pula diilhamkan dari diri aku sendiri. Aku suka ketap gigi. Dari situ terhasilnya nama
"Ombak Bergigi"

2) Nama OmbakBergigi dah lama digunapakai sekitar tahun 2011. Masa tu aku tukar nama Facebook dari nama sebenar kepada nama itulah. Sehingga sekarang aku guna nama Ombakbergigi untuk semua laman sosial. Tak percaya boleh search di Fb, twitter dan instagram.

3) Aku suka kumpul kasut dan aku ada satu bantal busuk. Ahahaha. Bantal ni tak boleh jauh dari aku. Siapa sentuh ketuk kepala!

4) An Ice Cracker ! Kau tahu? Okay aku memang suka gigit ais. Boleh dikatakan hari harI. Tak sah kalau tak gigit. Kah kah kah.

5) Aku suka asam dan benda masam !

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!