Coklat Homemade

Oktober 16, 2014

Assalammualaikum.

Hari ni terfikir nak buat coklat homemade. Tapi barang barang ada yang belum beli lagi. Coklat compound, sepatutnya memang wajib wajib ada tapi aku terlupa pulak nak beli.

Akak ipar dah mula menunjukkan keseronokan, siap whatsapp tanye, barang dah beli ke belum. Dia kata nak tolong belikan. Tapi aku segan kalau akak ipar aku yang belikan. Yelah, dia dah bekerja, aku ni pelajar lagi, duit cukup cukup untuk hidup sehari hari. Cheewahh ayat. Aku nak gelak, hahahaha...

Punya lah seronok akak ipar aku nak buat coklat homemade ni, dia siap hantar gambar acuan lagi. Hahahaa. Lawak lawak. Okay aku tahu tak lawak. So no need to laugh.

In Shaa Allah, malam esok akan berlancarnya kursus coklat homemade dirumah. Hahaha. Okay bye. Itu jer entri kali ni.

You Might Also Like

0 ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!