Sangat memuakkan

Julai 30, 2013

Assalammualaikum Dan selamat berbuka semua.

Semalam berbuka di Secret Recepi Mid Valley. Tekak ni teringin nak makan spaghetti. Selak selak buku order, ternampak la spaghetti chicken ball yang berharga 17.50. Terkejut tengok harga makanan tu. Rasa  membazir pulak.

Tengok memang sedap tpi bila makan dua tiga suap, sangat memuakkan. Bazir sebab tak dapat habiskan. Sedap memang la harus ada tapi muak. Bengangla. Duit habis macam tu je.

Dah la muak, layanan diorang tu tak bagus. Charge untuk tempat duduk saja dah 4 ringgit lebih. Teruk teruk. Kedai cantik tapi layanan buruk gile.

Itu kli pertama Dan Kali terakhir masuk kedai tu. Lain kali tak nak masuk. Serious tak nak mask dan tak nak makan dekat situ.

You Might Also Like

0 ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!