senyum sampai ke telinga

by - Mei 19, 2013

Assalammualaikum....

haii handsome,,hai cantik.. senyum ye....



senyuman pengubat dikala hati terluka.Senyuman mengundang seribu makna.Senyum je kot tanpa perlu berkata apa apa. Senyum itu sedekah. ahahah,,

tengah malam tadi,aku wechat dengan seorang lelaki yang sufi gelarkan "ala ala ustadz".Tergugat iman ini,bila dengar suara dye yang macam perempuan . hahah.. siap ulang ulang dengar suaru tu... hahah kelakar. sampai la ke pukul 1 pagi,baru lah berakhir wechat tu. macam macam soalan ditanya olehnya.

katanya,nak cari jodoh. sebab sampai sekarang dia masih bujang. kesian. bujang terlajak. hahahhaha. macam macam soalan yang ditanya,,,argghh gilaa. yang penting,dia buat aku senyum sampai telinga. mula mula,malas nak layan tapi kesian. dia bosan jadi sufi ajak la berbual .

tengahari tadi,boleh dia tanya.

"KALAU AWAK NI DI TAKDIRKAN BERKAHWIN AWAL...AWAK TERIMA TAK?SAJE TANYE.

terkejut beruk,monyet,kera dan seumpamanya. ya Allahh,kali pertama orang tanya soalan maca, niey... terkejut sihhhh.... senyum sampai ke telinga dibuat olehnya.

macam macam soalan ditanya olehnya,tapi soalan tu je yang akusuka. amboiii,soalan menyeramkan betul., kemain lagi bertanya kat aku niey.

yang penting,apa yang ditanya olehnya aku jawab dengan ikhlas,lahir dari hati. tak nak da tipu tipu niey,,dosa. mula mula tipu,nanti lama lama mencuri pulak..,arghhhhh selisih ... x mahu x mahu.

senyum sampai ke telinga,,,.

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!