selamat hari cikgu

Mei 16, 2013

Assalammualaikum.....

7 hari berlalu dengan pantasnya....aku dah hanpir tiga minggu bergelar mahasiswi di city u college.... rindunya dekat mak dan abah.... rindu teramat sangat da niey.... aku rasa blog niey hampir menghampiri zon usang dan bersawang..... argghhhh.....apa dah jadu niey....

Okeyyy...rasa dah mula merapu da niey.... seperti tajuk diatas.... aku ingin mengucapkan SELAMAT HARI GURU ataupun dikenali sebagai HAPPY TEACHERS DAY....haahahahah....

Kepada guru guru yang pernah mengajarkan aku..aku ucapkan selamat hari guru... cikgu tadika, cikgu sekolah rendah,cikgu sekolah menengah, dan mana mana cikgu la... saya minta maaf andai ketika proses pembelajaran,sayavterover ataupun ternakal.... ampunkan saya cikgu...

Hahahah....banyak sangat kenangan masa zaman persekolahan dulu..... suka duka dikongsi bersama.... ya Allah... aku rindu dengan zaman tu....



Thank you and assalammualaikum..

You Might Also Like

0 ulasan

Sila tinggalkan comment korang disini!