jodoh biar DIA tentukan

by - Mei 20, 2013

Assalammualaikum w.b.t

bila kenyang,mata pulak yang ngantok. macam macam. terlupa pula, hai apa khabar mak cik, pak cik..

arghhhh..pabila sentuh bab cinta cintu niey,err aku tak tahu, tak tahu dan tak nak amik tahu. siapalah aku yang nak menentukan jodoh. aku  cuma insan yang amat kerdil disisiNYA. biar besederhana dalam perhubungan,sebab cinta antara manusia tak kan kekal lama.

biarlah yang maha ESA tentukan. Alhamdullilah,aku dah sedar,aku  mula bangkit daripada kenangan lalu. buka mata, buka hati dengan seluas luasnya. siapalah kita untuk mempersoalkan jodoh atau pasangan hidup kita nanti.

serahkan segalanya pada yang maha ESA. aku sedar insan yang selama ini akucdambakan mula menjauh dan berpaling tadah daripada hidup aku. aku redha kalau itu kemahuannya. biarlah dia dengan kehidupannya. mungkin,i can get more than him.

biarlah kita daif disisi dia dan jangan pula kita menjauh dari yang maha ESA. tiada yang indah melainkan cinta akan maha pencipta.

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!