honeymoon di melaka,boleh?

by - Mei 19, 2013

Assalamualaikum w.b.t

city u,,,wuuuppp.... semangat iyeyahhh.......

along memang bertuah sebab da melancong semua negeri kt malaysia niey. aku je yang belum.
memang beruntung la along.minggu lepas pegi kuantan,minggu depan pegi desaru. banyak untung tau niey ye....

bila along tanya,

"UDA NAK HONEYMOON KAT MANA NANTI?"

dengan penuh keyakinan,aku jawab.Dekat melaka,bandaraya bersejarah. along boleh gelak sakan. hamboiii,tdi kemain lagi tanya. niey dia gelak pulak. sakit jiwa gamaknya. along cakap,melaka dah muak tengok muka aku.

arggghhh...ini semua poyo along. takpe,,,nanti gua melancong satu dunia,baru along tau. betapa hebatnye adik dia niey. hajajajahahah.

melaka dipilih sebab aku nak tengok  A Famosa je... tu je sebenarnya.



tak dapt honeymoon kat situ tak pe,,pegi tengok A Famosa pown jadi la. asalkan dapat tengok. hahahaja....

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!