on the way

by - April 08, 2013

Assalammualaikum dan selamat malam.
fuhhhhhh....berpeluh sakan aku hari ni,awalnya aku malas nak keluar rumah tapi macam mana nak balik kampung kalau tiket tak ada? jadi...terpaksa lah keluar jugak... on the way ke kl sentral tadi,dengan earphone melekat dilubang telinga, encik polis tentera menahan aku dan bertanya 'tolong tunjukkan pas'.. dah rasa naik  geram je....setiap kali lalu dia akantahan dan menanyakan pass.....haiiiiii,,,sabar je larhhhhhh....
esok..jam 11 malam ku akann berlepas balik jaybee dengan menaiki keretapi...best tuuuu,,,, kali pertama...balik johor naik keretapi...its awesome..,..
hopefuully,esok ku boleh jumpe en paras....ahahahaha...harap harap la...tu pown kalau sempat.....
so....malam malam macam ni,dah tak de idea untuk menaip...so.... i want to sleeep now....,daaaaaaa......

You May Also Like

0 0000 orang comment sini

Sila tinggalkan comment korang disini!